Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Καθημερινή προσευχή για προστασία από το κακό μάτι και την ζηλοφθονία.




Καθημερινά πριν πάτε για ύπνο ανάψτε ένα κερί και προσευχηθείτε με πίστη στον Κύριο Ιησού Χριστό και την Αγία Μητέρα Θεοτόκο με τις παρακάτω προσευχές.


O Κύριος Ιησούς Χριστός, ο σωτήρας και προστάτης μου. Στις ημέρες της ματαιοδοξίας και στο σκοτάδι της νύχτας φύλαξε με  από τις  κακές σκέψεις, τον θυμό και την ζηλοφθονία των εχθρών μου. Με τη θέληση σου Κύριε μου πάταξε τους εχθρούς μου, καθάρισε με από το κακό μάτι την αλλοίωση του σώματος μου, τον φθόνο, την αδικία και από όλους τους κινδύνους που απειλούν καθημερινά την ζωή μου. Αμήν.

Ω Αγία Μητέρα του Θεού και άσπιλη Θεοτόκο. Προστατέψτε με από τις επιθέσεις των δαιμόνων και των πράξεων τους. Πάρε το κακό μάτι και την ζηλοφθονία από το μυαλό του εχθρού μου. Ζήτησε με την μεσιτεία σου από τον Κύριο και Θεό μου την προστασία μου. Σε κάθε  μονοπάτι της ζωής μου ο Θεός και η Αγία χάρη του είναι μαζί μου. Η αγάπη η θεία προστασία και η ευλογία είναι πάντα μαζί μου.Η κακή βλάβη η μόλυνση και το κακό μάτι είναι για πάντα παρελθόν. Κάθε μέρα είμαι κάτω από την Αγία σκέπη σου Αγία μου μητέρα και γλυκιά μου Παναγία. Αμήν. 

Αλίντα Κανάκη
Από την βιβλιογραφία της Αλίντα Κανάκη: Η δύναμη της  προσευχής – προσευχές που κάνουν θαύματα.

Τα κείμενα είναι πνευματική ιδιοκτησία της ΑΛIΝΤΑ ΚΑΝAΚΗ [ΑΡ. ΣΉΜΑΤΟΣ200160] Απαγορεύεται η αναδημοσίευσή τους και γενικά η αναπαραγωγή του παρόντος έργου, με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά, στο πρωτότυπο ή σε μετάφραση ή άλλη διασκευή, χωρίς γραπτή άδεια της ΑΛIΝΤΑ ΚΑΝAΚΗ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.